Tussen doortje vanuit Cuba - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Tussen doortje vanuit Cuba - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Tussen doortje vanuit Cuba

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

24 Maart 2014 | Cuba, Baracoa

Beste allemaal,

Op dit moment zit ik in Baracoa in het Oosten van Cuba.
Het is hier heel warm. Maar ik vermaak me nog prima de laatste dagen van mijn vakantie
Vandaag het Humboldt Nationaal park bezocht en gezwemmen in de zee.
In heel Cuba is het heel moeilijk om te internetten en er is nauwelijks WIFI verbinding. En deze computer, waarop ik dit verslagje schrijf, heeft ook geen mogelijkheid om mijn foto's op de weblog te zetten.
m.a.w. Zoals het er nu voor staat zet ik mijn laatste verslag en foto's thuis op de website.

Donderdag ochtend kom ik om 9.00 uur aan op Schiphol (als alles goed verloopt)

Groetjes van Francine

  • 24 Maart 2014 - 23:43

    Arjan:

    Goede reis!!! En welkom thuis!

    Arjan

  • 24 Maart 2014 - 23:52

    Jo:

    Goh, Baracoa, daar zijn wij ook geweest. We hebben er goede herinneringen aan. Geniet nog van de laatste dagen van deze bijzondere en spectaculaire reis!

  • 25 Maart 2014 - 08:27

    Ineke:

    een goede thuiskomst en ik zie er naar uit je verhalen en foto's te horen en te zien!
    Ineke.

  • 25 Maart 2014 - 08:42

    Elwin:

    Fijne reis! We zijn benieuwd naar alle verhalen, ookal hebben we er al veel van gelezen.
    Gr. Elwin

  • 25 Maart 2014 - 09:58

    Ria S:

    Geniet nog even en een voorspoedige reis gewenst. Ik ga je enthousiaste en interessante verhalen heel erg missen. Gr . Ria

  • 25 Maart 2014 - 11:00

    Wim En Ima:

    Francine, fijn dat je weer huis komt en goede reis. Ik heb je afgemeld voor de reunie van zondag 30 mrt.
    Groet Ima en Wim

  • 25 Maart 2014 - 14:51

    Peter:

    Hoi Francine.
    Welkom terug in het Nederland van de Lente!
    Groet v Peter.

  • 25 Maart 2014 - 15:39

    Babs:

    Francine, een goede thuisreis, Schiphol is weer goed te bereiken, dus...... Bijna welkom thuis
    Liefs Babs en Roy

  • 25 Maart 2014 - 18:03

    Nico En Riet:

    Francine we wensen je een goede reis naar huis en welkom in nederland

  • 25 Maart 2014 - 20:03

    Ria:

    Je hebt me n hoop plezier gedaan met je foto's en verslagen, dat ga ik missen! Welkom terug!

  • 25 Maart 2014 - 22:55

    Adri Luijpers:

    We zullen je reis verslagen missen.
    Een goede terug reis en welkom thuis.

    Liefs, Theo Adri

  • 26 Maart 2014 - 11:18

    Els En Louis:

    Hele goeie thuisreis veilige landing en bedankt voor je verslagen en nu maar nagenieten.

    groet Els en Louis

  • 26 Maart 2014 - 23:02

    Jose En Bert:

    Goeie thuis reis, welkom terug in Nederland, het weekend wordt het ook hier mooi weer!!

  • 27 Maart 2014 - 18:32

    Harry En Wilma:

    Beter laat dan nooit las nu pas jouw bericht,maar welkom thuis en geniet na van de prachtige reis
    Groet Harry en Wilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Baracoa

Francine

Ik ben Francine . Reizen is mij hobby. Als vrijwillige fysiotherapeute heb ik al diverse keren kennis gemaakt met Zuid en Midden Amerika : een geweldig wereld deel

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 18495

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: