nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

nog thuis

Blijf op de hoogte en volg Francine

08 December 2013 | Nederland, IJsselstein

Het is nu 8 december en ik heb mijn nieuwe weblog geaktiveerd.

• 08 December 2013 - 16:13

Jan Stiefelhagen:

Hoi Francine Ik dacht al: wanneer vertrekt ze ook al weer. Hier staat de kerstboom (hijg hijg) maar die zul je niet nodig hebben. Johan is vandaag met Annet voor 2 maanden naar N.Zeeland vertrokken. Korotm we hopen in deze donkere dagen veel (niet al te ) spannende verhalen te horen te krijgen.
    Succes en sterkte met de voorbereidingen en goede reis gewenst, ook van Hanny, Jan.

• 08 December 2013 - 19:32

Henri En Lidy:

Hi Francine,

Je vertrekt binnenkort weer!!! En ga je, zoals inmiddels een traditie, weer een reis maken waarin je actief bent voor anderen en geniet van een vakantie door het land te bekijken! Het volgende avontuur. Want dat zijn het! Hele avontuurlijke reizen!
    Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen en tijdens de vakantie. Wij volgen je graag weer!

• 09 December 2013 - 20:32

Babs Go-Bleeker:

Een vroege start, maar het is maar klaar, tot zondag, Babs

• 09 December 2013 - 20:34

Adri Luijpers:

Wij vinden het hartstikke spannend om jou te volgen op je reis

• 10 December 2013 - 10:12

Ria S:

Hallo Francine, Sterkte met de laatste loodjes en een fantastische reis gewenst. Ik zal uitkijken naar je reisverslagen.

• 18 December 2013 - 19:55

Elwin Stout:

Leuk om je te volgen Francine. Kom Zaterdag even langs

• 22 December 2013 - 13:13

Pieter, Thea:

Ha Francine,
    Na vakantie en nu kerstdrukte hadden we je nog niet gefeliciteerd met je verjaardag. Proficiat alsnog. En voor nu: een mooie reis en verblijf weer. En hoop voor jou ook op fijne kerstdagen en goed oud en nieuw.
    En alvast een goed en gezond 2014!

• 28 December 2013 - 23:35

Jo:

We zijn benieuwd naar je verhalen.

• 31 December 2013 - 21:30

Ria:

Fijne jaarwisseling Francine en goede reis!

Tags: zuid amerika