nog 2 nachten slapen - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu nog 2 nachten slapen - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

nog 2 nachten slapen

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

01 Januari 2014 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,

Het schiet op. Nog 2 nachten slapen in mijn eigen bed en dan kan de reis van bijna 3 maanden beginnen. Dan ga ik diverse landen in Zuid Amerika bezoeken. Ik begin in Chili, daarna naar Argentinie, Antarctica, Ecuador, Colombia, Venezuela en ik eindig in Cuba. Het heeft heel wat voorbereiding gekost , maar het is de moeite waard, denk ik. Het wordt een afwisselende reis waarbij ik steden, maar ook gletsjers, vulkanen, de Amazone ga zien en waarin diverse trektochten in opgenomen zijn zoals de Torre del Paine in Zuid Chili en de Ciudad Perdida in Colombia. Ook ga ik wereld beroemde watervallen bewonderen nl. in Puerto Iguazu in Argentinie en de Angel Falls in Venezuela. Maar ik zal niet alles verklappen want dan heb ik straks niets meer te vertellen.

3 januari vertrek Ik en ben 27 maart weer terug.
Hopenlijk is hier dan de winter voorbij.

Ik hoop dat jullie ook af en toe iets van jullie laten horen: dat kan via mijn weblog maar uiteraard ook op mijn e-mail adres.

Verder wens ik jullie allemaal een heel gezond en gelukkig 2014 toe.

Groetjes, Francine

  • 01 Januari 2014 - 21:00

    Arjan:

    Hoi Francine,
    Gelukkig Nieuwjaar!!! Ik wens je een fantastische start van 2014 met je geweldige reis. Kijk alweer uit naar je verhalen en foto's.
    Veel liefs en goede reis!
    Arjan

  • 01 Januari 2014 - 21:12

    Nardy Bleeker:

    Bedankt voor het uitvoerige reisschema op de mail. Kunnen we je van afstand toch een beetje volgen. En natuurlijk je weblog waarin we hopelijk weer veel mooie verhalen kunnen lezen. Sterkte nog met de laatste voorbereidingen, we spreken elkaar nog wel. Groetjes Nardy

  • 01 Januari 2014 - 21:33

    Ria:

    Hoi Francine je reis klinkt goed en gaat mooie foto's opleveren!

  • 02 Januari 2014 - 09:27

    Ineke:

    Francine,
    Wat een fantastische start van 2014, deze mooie rondreis. De laatste keer dat ik je sprak was je nog in afwachting of je het op je werk rond kon krijgen en nu ben je aan de vooravond van je vertrek. Ik zal je graag volgen en hoop in april meer te horen.
    Een hele goede reis en kom goed weer terug, maar dat duurt nog even.
    Dank voor je goede wensen, dat is wederzijds.
    good luck, Ineke.

  • 02 Januari 2014 - 10:07

    Ria Alkmaar:

    Wat een geweldig avontuurlijke en gevarieerde reis heb je gepland! Een goede reis , ik hoop dat je detijd hebt om veel van je ervaringen op je blog te zetten en kom heelhuids weer terug eind maart. Ria

  • 02 Januari 2014 - 11:22

    Jose En Bert:

    Een heel avontuurlijke reis, veel zien en beleven.
    Kijk goed uit, we volgen jou met het reisverslag, en kom heelhuids terug
    Groet, Jose en Bert

  • 02 Januari 2014 - 11:45

    Mirella:

    Hallo Francine,
    Ik heb me per ongeluk uit je mailing lijst verwijderd, wil je me nog toevoegen?
    We zitten nu in Buenos Aires, straks gaan we geld wisselen en een simkaart kopen.

    Nog gelukkig nieuwjaar en goede reis.

    Saludos,

    Mirella

  • 02 Januari 2014 - 12:46

    Els En Louis:

    Heel veel plezier tijdens dit fantatische avontuur!! We volgen je.

  • 02 Januari 2014 - 12:53

    Henri En Lidy:

    Hi lieve Francine,

    Allereerst een heel mooi Nieuwjaar toegewenst namens ons tweetjes!!!
    En een mooi jaar gaat het worden voor jou! Een goed begin is het halve werk! Tjeetje, wat een reis ga jij maken! Fantastisch! Ook wij gaan je volgen de komende tijd en wensen jou een onvergetelijke reis toe! Liefs van ons, Henri en Lidy

  • 02 Januari 2014 - 20:34

    Gerke:

    Hoi Francine,

    Leuk dat we je zo kunnen volgen. We wensen je een heerlijke reis toe en zijn benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier!
    Groetjes Gerke

  • 03 Januari 2014 - 20:51

    Colita Meijer:

    Hallo francine, een prachtig 2014!! Nou het begin lijkt mij al helemaal goed! Wat n reis, ik ga het graag volgen!! Veel plezier en ga genieten! Gr colita

  • 04 Januari 2014 - 12:14

    George En Ans:

    Hoi Francine,

    Gelukkig nieuwjaar !!! Je had het niet beter kunnen beginnen.
    We wensen je een hele fijne reis. Gezien het programma moet dat wel lukken.

    We zien je eerste verslag met belangstelling tegemoet.

    Hartelijke groeten,

    Ans en George

  • 04 Januari 2014 - 12:50

    Annemarie:

    De aller beste wensen en een fantastisch reis!!!! Geniet er lekker van!!!! Ik ga je zeker volgen! Groetjes Annemarie

  • 04 Januari 2014 - 17:55

    Annemieke T:

    Hoi Francine,
    Een prachtige reis, met "mooie" mensen, avonturen, vergezichten en weerzien van oude bekenden, wens ik je. Dat je gezond je pad kan blijven volgen...
    Ik vind het leuk je op afstand te volgen en zo een beetje mee te genieten..
    Groetjes van Annemieke

  • 06 Januari 2014 - 12:43

    Pieter En Thea:

    Ha Francine. Een gelukkig en gezond 2014 gewenst. Een fantastische reis ga je beginnen. Geniet met volle teugen. We volgen je.

  • 09 Januari 2014 - 22:21

    Helma:

    Hoi Francien, jammer dat ik je gemist heb op je, voorlopig, laatste werkdag. Nu heb ik geen héle goede reis kunnen wensen en ont-zet-tend veel plezier! Van Annemarie kreeg ik de link toegestuurd, die ga ik volgen, weet ik een beetje wat je allemaal meemaakt. Ziet er goed uit dat programma.
    Geniet ervan en groetjes van Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Francine

Ik ben Francine . Reizen is mij hobby. Als vrijwillige fysiotherapeute heb ik al diverse keren kennis gemaakt met Zuid en Midden Amerika : een geweldig wereld deel

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 18501

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: